۲۲ شهریور ۱۳۸۹، ۱۵:۱۷

تسخیری در گفتگو با مهر:

خشم مسلمانان برای امریکا بسیار گران تمام خواهد شد

خشم مسلمانان برای امریکا بسیار گران تمام خواهد شد

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب با اشاره به هتک حرمت از قرآن کریم در امریکا گفت: خشم مسلمانان از این بابت برای امریکا بسیار گران تمام خواهد شد.

آیت الله محمدعلی تسخیری درباره واقعه قرآن سوزی در آمریکا گفت: این یک حرکت صهیونیستی است که اگر حتی از سوی عده ای مسیحی رخ داده باشد ریشه صهیونیستی دارد.

وی افزود: امروز صهیونیسم مفاسد را در جهان غرب به دست گرفته و فضایی را که توده مردم در آن تنفس می کنند با اراده خود به انحراف می کشاند و با کینه تاریخی که از اسلام دارد حس تصاحب غربی را به سمت کشورهای مسلمان معطوف می کند.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه افراط گرایان منحرف امروز مجری خواست های صهیونیسم شده اند گفت :  این حرکت را می توان از کاریکاتور های موهن درباره پیامبر و دیگر اقدامات مشابه آنها دید.

وی تصریح کرد: ماباید عظمت اسلامی و انسانی بودن قرآن  را به همه نشان داده و محبت آمیز بونش این دین آسمانی را منعکس کنیم چرا که اسلام حتی درباره جنگ نیز دستورات انسانی دارد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به این فرمایش پیامبر اکرم (ص) که من یک رحمت هدیه شده به بشریت هستم گفت: اعتراضات در این خصوص باید منطقی باشد ولی در کنار آن باید نشان دهیم که خشم اسلامی بسیار شدید و عکس العمل مسلمانان بسیار سنگین است.

آیت الله تسخیری در عین حال تصریح کرد: باید صهیونیسم را در جهان مفتضح کرده و نیات ضد بشری آنها را برای مردم دنیا آشکار کنیم.

کد خبر 1150470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha